13 Februari 2026

06.00u -
09.00u

Valentrein 2026

Station Nijlen ,

Ik doe mee!

De dag voor Valentijn bedanken wij de trein, tram- en busreizigers met Valentrein. En dit jaar zal dat in teken van de campagne Gezonde lucht zijn.

Op vrijdag 13 februari delen wij aan alle treinreizigers een lekkernij uit om hun te bedanken! 

Kom je ook?
Door je in te schrijven ga je akkoord dat Groen je gegevens verwerkt en bijhoudt volgens haar privacybeleid. Als je aanvinkt dat je e-mails wilt ontvangen, houden we je op de hoogte volgens je interesses. Je kan je gegevens opvragen, laten verbeteren of laten verwijderen.