13 Februari 2026
06.00u -
09.00u
De dag voor Valentijn bedanken wij de trein, tram- en busreizigers met Valentrein. En dit jaar zal dat in teken van de campagne Gezonde lucht zijn.
Op vrijdag 13 februari delen wij aan alle treinreizigers een lekkernij uit om hun te bedanken!